Dag 928 med NT

Idag är dagen före dagen…

… imorgon jobbar jag min sista dag på mitt jobb, innan jag tar tjänstledigt för att prova annat ett tag.

Detta gör jag enbart för kroppens skull. Jag tror att det andra jobbet kommer att bli riktigt bra, lite lugnare, inte lika enformigt och monotont. Jag kommer att träffa mycket folk mm mm.

Men visst kommer jag att sakna alla mina underbara jobbarkompisar … kanske, kanske kommer jag tillbaka i september.

5 svar till “Dag 928 med NT

  1. Hej, känner så väl igen mig. Måste få fråga, är du glutenfri? Det är nog det allra bästa när man har hashi.
    Sedan undrar jag om du kollat dina binjurar med ett salivprov? Om du har lågt morgonkortisol kan du ta NT två timmar innan du ska vakna för morgonen, det kan fungera väldigt bra.
    Mvh
    Katarina

    • Tack Katarina för din kommentar …
      … jag har tagit salivtest för ett par år sedan, då var det ok.
      Jag delar upp mitt NT på 3ggr/dag … morgon, middag, kväll.
      Jag vet inte om jag vågar ta allt på en gång, kanske skulle testa.

      Mvh Kicki

  2. Jag delar också upp mitt på 3 ggr/dag 🙂 tog bara första dosen 4.30 på morgonen, jag mådde bättre redan ett par dagar senare, men så hade jag lågt kortisol på morgonen. När jag testade ett par månader senare var det normalt!

    Mvh,
    Katarina

Lämna en kommentar