Dag 943 med NT

Har varit på nya jobbet i två veckor nu …

… alltså har jag bara gjort sex arbetspass, eftersom jag jobbar tre pass i veckan.

Igår ringde de från AF och började tjata om att gå upp i tid. Jag sa till henne att, bara för att jag har bytt arbetsplats så är jag inte frisk. Jag bytte arbetsplats bara för att känna efter om detta jobb passar min kropp bättre, om jag kommer att klara av att jobba de här timmarna utan att behöva vara sjukskriven de få timmar jag gör.

Jag vill alltså klara av att jobba + klara av mitt liv innan jag går upp i tid. Jag kommer att göra det så fort jag känner att kroppen är redo.  Men jag kommer inte att göra det bara för att AF tjatar, bara för att hon ska visa att hon gör sitt jobb bra. Det är jag som ska göra mitt jobb med min kropp, det är det som är det viktigaste för mig.

Jag skrev till mina läkare, husläkaren, läkaren på Smärtkliniken och min endokrinolog och berättade hur jag blir behandlad.

Nu på em kom ett mail från AF med en ursäkt!!!

4 svar till “Dag 943 med NT

  1. WOW 👍 en ursäkt va faan inte dåligt 😝

    Skickat från min iPhone

    > 14 feb 2014 kl. 18:24 skrev ”Vägra slaskdiagnoser!!!” : > > >

Lämna en kommentar